PUMPEHUSET Præsenterer
Byhaven: Shady Nasty (AU)

Den 22. august er der fri entré til koncerten med Shady Nasty i Byhaven. Vi åbner kl. 15.00 og musikken starter kl. 19.00. Yeerro serverer lækre gyros fra kl. 17.00 og baren bugner naturligvis af lækre Brooklyn-øl, naturvin og cocktails.

Lørdag
22. aug 2026
dørene åbner
15.00
Showet starter
19.00
Pris
Fri entré
Shady Nasty
Shady Nasty er en dirrende blanding af punkenergi, støj og storbyuro. Med kantede rytmer, dissonante guitarløb og en rå nerve, der konstant truer med at eksplodere, bygger trioen et lydunivers, hvor rastløshed og melankoli går hånd i hånd. Deres musik bevæger sig mellem det klaustrofobiske og det euforiske, båret af en særpræget vokal og en kompromisløs trang til at rive sangene ud af deres egne rammer. Med rødder i Sydney trækker Shady Nasty tråde til navne som King Krule og Show Me The Body, men vrider inspirationerne ud af form og efterlader et udtryk, der er fuldstændig deres eget.

Placeholder image
Skip to Content