PUMPEHUSET Præsenterer
Byhaven: Bands of Tomorrow Musikbingo

Den 17. juni rykker musikmagasinet Bands of Tomorrow ind i Byhaven og inviterer til en aften med musikbingo og livemusik i sommersolen. Der er som altid fri entré, Byhaven åbner kl. 15.00 og musikbingo starter kl. 19.00. Kl. 20.30 går Vincent Wood på scenen.

Yeerro serverer lækre gyros fra kl. 17.00 og baren bugner naturligvis af lækre Brooklyn-øl, naturvin og cocktails.

Musikbingo vil byde på en masse ny musik fra upcoming danske artister. Det handler ikke om at kende det hele på forhånd, men om at opdage noget nyt undervejs. Præmiepuljen indeholder merch og koncertbilletter fra artister og venues som bl.a. Loppen, URBAN 13, Richter, Alice, Operaen, Krudttønden, VEGA og selvfølgelig Pumpehuset.

Onsdag
17. jun 2026
dørene åbner
15.00
Showet starter
19.00
Pris
Fri entré
Bands of Tomorrow
Bands of Tomorrow er et frivilligdrevet musikmagasin, der brænder for at formidle ny dansk musik - både gennem ord, lyd og liveoplevelser. Denne aften tager de det ud af skærmen og ind i Byhaven. Hvis du bliver forelsket i deres fællesskab, har du mulighed for at melde dig ind som frivillig på aftenen.
Placeholder image
Vincent Wood
Vincent Wood er en dansk/indisk soloartist, der forener store følelser, stærke hooks og personlige fortællinger. Med et udtryk, der trækker tråde til kunstnere som Lord Siva, Wiinston og URO, bevæger han sig i krydsfeltet mellem det sårbare og det storslåede. Han har netop udgivet singlen "Ligner Dig" fra sit kommende debutalbum.
Placeholder image
Skip to Content