Den 17. juni rykker musikmagasinet Bands of Tomorrow ind i Byhaven og inviterer til en aften med musikbingo og livemusik i sommersolen. Der er som altid fri entré, Byhaven åbner kl. 15.00 og musikbingo starter kl. 19.00. Kl. 20.30 går Vincent Wood på scenen.
Yeerro serverer lækre gyros fra kl. 17.00 og baren bugner naturligvis af lækre Brooklyn-øl, naturvin og cocktails.
Musikbingo vil byde på en masse ny musik fra upcoming danske artister. Det handler ikke om at kende det hele på forhånd, men om at opdage noget nyt undervejs. Præmiepuljen indeholder merch og koncertbilletter fra artister og venues som bl.a. Loppen, URBAN 13, Richter, Alice, Operaen, Krudttønden, VEGA og selvfølgelig Pumpehuset.