pumpehuset presents
Byhaven: New Money + MITE

Den 4. juni er der fri entré til koncerterne med New Money og MITE i Byhaven. Vi åbner kl. 15.00 og musikken starter kl. 19.00. Yeerro serverer lækre gyros fra kl. 17.00 og baren bugner naturligvis af lækre Brooklyn-øl, naturvin og cocktails.

4 Jun 2026
Doors open
15.00
Show start
19.00
Price
Free entrance
New Money
Ud af den københavnske undergrund opstår NEW MONEY — et band som bevæbner sig med riffs, verbale øretæver og breakdowns i groteske kalibre, og med en lyd og et udtryk fedtet gevaldigt ind i kaotisk hardcore og støjrock, leverer de med spidse albuer hidsig, ufiltreret musik, der nægter at lade sig sætte i bås.

Trioen bag NEW MONEY - Christian Bonnesen, Niclas Sauffaus og Simon Tornby - har høstet erfaring i anerkendte bands som LLNN, FOSSILS, Elitist, Piss Vortex og Psyke Project. Simon Tornby er desuden frontperson i INERTIALS, som oprindeligt skulle have spillet.
Placeholder image
INERTIALS (aflyst)
INERTIALS har desværre måtte aflyse deres koncert. New Money erstatter og spiller i stedet.



INERTIALS er et nyt københavnsk band med dybe rødder i 90’ernes screamo-scene. Kvartetten tæller Simon Tornby, Andreas Møller Lange, Kim Wejrup Jørgensen og Jesper Andersen, som tilsammen bringer erfaring fra bands som New Money, FOSSILS, Sixpence, Jimmy Justice og Motorhate.

Deres debut LP Listen Between States forener atmosfærisk post-hardcore med tunge, sludgede passager i intense, dynamiske kompositioner – for fans af screamo, post-rock og neo-crust.
Placeholder image
MITE
MITE spiller hardcore. Det er kort, hårdt og voldsomt.

Liveshowet er eksplosivt, og det bliver kun mere eksplosivt, jo mere publikum er med. De vil have alle ind i pitten, alle op på scenen.

Koncerterne er et konstant grænseland mellem forløsning og totalt kaos. Vær en del af oplevelsen. Ses i pitten.
Placeholder image
Skip to Content