Information angående koncerter i Pumpehuset og COVID-19

Alle restriktioner ifbm. corona-virus er nu fjernet.

FOR ENGLISH SEE FURTHER BELOW

Skal jeg bruge coronapas?

Nej. Det er ikke længere nødvendigt at fremvise corona-pas.

Skal man bære mundbind i Pumpehuset?

Nej, det er ikke længere obligatorisk at benytte mundbind, når du besøger Pumpehuset.

En koncert, jeg har købt billet til, er blevet aflyst. Hvordan får jeg refunderet mit billetkøb?

Hvis din koncert er blevet aflyst og billetterne skal refunderes, bliver dit billetkøb automatisk refunderet af den billetudbyder, du har købt billetten hos. Der er i disse dage ekstra travlt hos billetudbyderne, så forvent lang svartid. Kontakt altid billetudbyderen, hvis du har spørgsmål til din refundering.

En koncert, jeg har købt billet til, er blevet rykket til en ny dato. Modtager jeg en ny billet?

Nej, bare gem din nuværende billet. Den gælder til den nye koncertdato.

En koncert, jeg har købt billet til, er blevet rykket til en ny dato. Jeg vil gerne have refunderet mit køb. Hvordan får jeg det?

For at få refunderet dit billetkøb, skal du kontakte billetudbyderen direkte. Forvent lang svartid, da der er mange arrangementer i hele verden der er berørt af krisen.

Aflyses flere af de kommende koncerter?

Vi følger myndighedernes udmeldinger og har du købt billet til en fremtidig koncert, modtager du besked direkte fra billetudbyderen, hvis en aflysning bliver aktuel. Er koncerten ikke aflyst, vil den i udgangspunktet blive afholdt. Hold dig opdateret på vores hjemmeside hvor vi løbende opdaterer programmet.

Jeg vil gerne leje Pumpehuset. Hvordan kontaker jeg jer?

Hvis du ønsker at leje Pumpehuset, så send en mail til Katrine - katrine@pumpehuset.dk

ENGLISH

As of the 11th of September 2021 there are no longer any covid-19 restrictions for shows at Pumpehuset.

Is the corona pass needed?

No. Corona passes are no longer mandatory.

A concert I’ve bought a ticket for has been cancelled. How do I get a refund?

If your event has been cancelled and you are eligible for a refund, you will automatically be refunded by the ticket vendor, you’ve bought the ticket from. Currently the ticket vendors are extra busy, so expect longer reply times than usual.

A concert I’ve bought a ticket for has been moved to a new date. Will I receive a new ticket?

No, just save your current ticket. It’ll be valid for the new date. If you are in doubt, please contact the ticket vendor, you’ve bought it from.

A concert I’ve bought a ticket for has been moved to a new date. I would like to get a refund. How do I get that?

To inquire about a refund, you will have to contact the ticket vendor. Currently the ticket vendors are extra busy, so expect longer reply times than usual.

Will Pumpehuset be cancelling more future events?

We are monitoring the authorities’ announcements regarding this, and if you’ve bought a ticket for a future event, you will receive a message directly from the ticket vendor if a cancellation should happen. Please keep yourself up-to-date via our website where we’ll update our programme.

Are masks required in Pumpehuset?

No, masks are no longer mandatory when you visit Pumpehuset.

I would like to book Pumpehuset for an event in the future. How can I contact you?

We would still love to hear from you, if you'd like to book Pumpehuset for your future event. Please send your request to katrine@pumpehuset.dk