Information angående koncerter i Pumpehuset og COVID-19

Tirsdag den 1. februar 2022

Fra og med tirsdag den 1. februar er alle restriktioner ophævet.

FOR ENGLISH SEE FURTHER BELOW

Skal jeg fremvise coronapas?

Nej, det skal du ikke.

Skal man bære mundbind i Pumpehuset?

Nej, det er ikke længere obligatorisk at bære mundbind, når du besøger os.

En koncert, jeg har købt billet til, er blevet aflyst. Hvordan får jeg refunderet mit billetkøb?

Hvis din koncert er blevet aflyst og billetterne skal refunderes, bliver dit billetkøb automatisk refunderet af den billetudbyder, du har købt billetten hos. Der er i disse dage ekstra travlt hos billetudbyderne, så forvent lang svartid. Kontakt altid billetudbyderen, hvis du har spørgsmål til din refundering.

En koncert, jeg har købt billet til, er blevet rykket til en ny dato. Modtager jeg en ny billet?

Nej, bare gem din nuværende billet. Den gælder til den nye koncertdato.

En koncert, jeg har købt billet til, er blevet rykket til en ny dato. Jeg vil gerne have refunderet mit køb. Hvordan får jeg det?

For at få refunderet dit billetkøb, skal du kontakte billetudbyderen direkte. Alt afhængig af arrangør og udbyder vil der være forskellige gældende refunderingsfrister og -vilkår.

Jeg vil gerne leje Pumpehuset. Hvordan kontaker jeg jer?

Hvis du ønsker at leje Pumpehuset, så send en mail til Katrine - katrine@pumpehuset.dk

ENGLISH

February 1, 2022

We follow the authorities' guidelines to give you a safe concert experience. From the 1st of February there are no longer any restrictions concerning event activities in Pumpehuset.

Is the corona pass needed?

No, you no longer have to show a corona pass.

A concert I’ve bought a ticket for has been cancelled. How do I get a refund?

If your event has been cancelled and you are eligible for a refund, you will automatically be refunded by the ticket vendor, you’ve bought the ticket from. Currently the ticket vendors are extra busy, so expect longer reply times than usual.

A concert I’ve bought a ticket for has been moved to a new date. Will I receive a new ticket?

No, just save your current ticket. It’ll be valid for the new date. If you are in doubt, please contact the ticket vendor, you’ve bought it from.

A concert I’ve bought a ticket for has been moved to a new date. I would like to get a refund. How do I get that?

To inquire about a refund, you will have to contact the ticket vendor. Currently the ticket vendors are extra busy, so expect longer reply times than usual.

Are masks required in Pumpehuset?

No, masks are no longer mandatory.

I would like to book Pumpehuset for an event in the future. How can I contact you?

We would still love to hear from you, if you'd like to book Pumpehuset for your future event. Please send your request to katrine@pumpehuset.dk