Information angående koncerter i Pumpehuset og COVID-19

Tirsdag den 17. marts 2020

Pumpehuset er lukket ned for aktivitet på ubestemt tid og alle medarbejdere er sendt hjem, indtil myndighederne igen finder det ansvarligt at der afholdes arrangementer med mange mennesker samlet. Det betyder, at du ikke kan få personligt svar, hvis du henvender dig til os. Derfor har vi samlet svar på en række af de spørgsmål, der kan opstå i kølvandet på aflyste koncerter og nedlukningen af Pumpehuset.

FOR ENGLISH SEE FURTHER BELOW

En koncert, jeg har købt billet til, er blevet aflyst. Hvordan får jeg refunderet mit billetkøb?

Hvis din koncert er blevet aflyst og billetterne skal refunderes, bliver dit billetkøb automatisk refunderet af den billetudbyder, du har købt billetten hos. Der er i disse dage ekstra travlt hos billetudbyderne, så forvent lang svartid. Kontakt altid billetudbyderen, hvis du har spørgsmål til din refundering.

En koncert, jeg har købt billet til, er blevet rykket til en ny dato. Modtager jeg en ny billet?

Nej, bare gem din nuværende billet. Den gælder til den nye koncertdato.

En koncert, jeg har købt billet til, er blevet rykket til en ny dato. Jeg vil gerne have refunderet mit køb. Hvordan får jeg det?

For at få refunderet dit billetkøb, skal du kontakte billetudbyderen direkte. Forvent lang svartid, da der er mange arrangementer i hele verden der er berørt af krisen.

Aflyses flere af de kommende koncerter?

Myndighederne har indtil videre forbudt større forsamlinger frem til og med den 13. april. Vi følger myndighedernes udmeldinger og har du købt billet til en fremtidig koncert, modtager du besked direkte fra billetudbyderen, hvis en aflysning bliver aktuel. Er koncerten ikke aflyst, vil den i udgangspunktet blive afholdt. Hold dig opdateret på vores hjemmeside hvor vi løbende opdaterer programmet.

Hvornår åbner I igen

Det ved vi ikke, men vi glæder os til at åbne igen, når myndighederne mener, at det igen er sikkert at samles til større arrangementer.

Jeg vil gerne leje Pumpehuset, når I åbner igen eller forhøre mig om en booking. Kan jeg så kontakte jer?

Ja, det kan du tro. Bookingforespørgsler besvarer vi fortsat, og du kan kontakte os på booking@pumpehuset.dk

ENGLISH

Pumpehuset has closed for all events until further notice and all employees have been sent home until the Danish government once again deems it responsible for large crowds to gather. This means that you will not get a personal answer if you contact us. Therefore we have put together answers for those questions that might arise with cancelled concerts and Pumpehuset being shut down.

A concert I’ve bought a ticket for has been cancelled. How do I get a refund?

If your event has been cancelled and you are eligible for a refund, you will automatically be refunded by the ticket vendor, you’ve bought the ticket from. Currently the ticket vendors are extra busy, so expect longer reply times than usual.

A concert I’ve bought a ticket for has been moved to a new date. Will I receive a new ticket?

No, just save your current ticket. It’ll be valid for the new date. If you are in doubt, please contact the ticket vendor, you’ve bought it from.

A concert I’ve bought a ticket for has been moved to a new date. I would like to get a refund. How do I get that?

To inquire about a refund, you will have to contact the ticket vendor. Currently the ticket vendors are extra busy, so expect longer reply times than usual.

Will Pumpehuset be cancelling more future events?

The Danish authorities have banned all large events until the 13th of April. We are monitoring the authorities’ announcements regarding this, and if you’ve bought a ticket for a future event, you will receive a message directly from the ticket vendor if a cancellation should happen. Please keep yourself up-to-date via our website where we’ll update our programme.

When are you going to open again?

We don’t know, but we are really looking forward to open again, once the authorities find it safe to hold large events again.

I would like to book Pumpehuset for an event in the future. How can I contact you?

We would still love to hear from you, if you'd like to book Pumpehuset for your future event. Please send your request to booking@pumpehuset.dk